Huawei GT3 PRO - sierpniowa aktualizacja PROBLEM

Forum Ogólne dotyczące Smartwatchy Huawei. Wiadomości, ciekawostki, informacje, problemy i ich rozwiązania, a także gotowe poradniki.
slabik007
Posty: 2
Rejestracja: 28 sie 23, 17:40

Huawei GT3 PRO - sierpniowa aktualizacja PROBLEM

Post autor: slabik007 »

Witam serdecznie, chciałbym się podzielić spostrzeżeniami po ostatniej aktualizacji i zarazem zapytać czy ktoś z forumowiczów ma podobny problem. Bo być może to tylko zbieg okoliczności, ale nie sądzę....
Otóż kilka dni temu mój smartwatch zaktualizował się do OS Harmony 3.0.0.101.
Na drugi dzień zauważyłem, że smartwatch nie synchronizuje się z telefonem, w zakładce urządzenia w aplikacji zdrowie wyświetla się "łączenie..." i tyle
Kiedyś mi się tak już zdarzyło, restart telefonu i smartwatcha pomagał. Teraz nic, próbowałem już chyba wszystkiego, zegarek kilkakrotnie przywracałem do trybu fabrycznego, odinstalowałem i ponownie instalowałem aplikacje zdrowie i nic. Nie mogę sparować ani przez wyszukiwanie ani przez kod QR.
Przy wyszukiwaniu nie widzi smartwatcha.

Pisałem do wsparcia Huawei dostałem taką standardową instrukcję, przysiadłem jeszcze raz i dalej nic
1. Odinstalowanie obecnie zainstalowanej aplikacji Huawei Zdrowie i HMS Core
2. Instalacja AppGallery Za pomocą strony: https://consumer.huawei.com/pl/mobileservices/appgallery/
3. Pobranie HMS CORE z AppGallery
4. Pobranie Zdrowie z AppGallery,
5. Zalogowanie się do konta Huawei w Zdrowie
6. Przejście do zakładki urządzenia w Zdrowie i poczekanie aż lista się zaktualizuje
7. Wybór swojego urządzenia na aplikacji i próba połączenia urządzeń.

Czy ktoś z szanownych forumowiczów spotkał się z podobnym problemem?
Dodam że posiadam telefon Xiaomi 9T 5G z androidem 12
Próbowałem też na tablecie Huawei i również nie działa.

pozdrawiam
Tomek
PIG2019
Posty: 4
Rejestracja: 1 wrz 23, 9:31

Post autor: PIG2019 »

Faktycznie, aktualizacja pogody nie działa już tak szybko, ale i pomiar tętna podczas ćwiczeń zaczyna świrować. Co do aplikacji, to działa tylko ta pobrana ze strony huawei, ta pobrana ze sklepu androida, mimo że wygląda identycznie, ma problemy z komunikacją.
slabik007
Posty: 2
Rejestracja: 28 sie 23, 17:40

Post autor: slabik007 »

Wątek można zamknąć, smartwatch wylądował gwarancyjnie w serwisie, wymieniono płytę główną. Może ta aktualizacja to po prostu zbieg okoliczności. Po wymianie ponownie zaktualizowałem do najnowszej wersji i jest OK.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post